lørdag 21. april 2012

Tags for the boys

På mandag hadde endelig tiden kommet til å dra på konsert i Drammen teater med To Tenorer og en te'! Denne trioen består av Erik Wenberg Jacobsen, Stephen Brandt-Hansen og Tore Johansen, alle tre utrolig dyktige sangere! For en konsert! For en kveld! De er nå på turne rundt i Norge og konserten kan virkelig anbefales på det varmeste!
Jeg kjenner to av de tre gutta og ville ha med en liten blomst, men i og med at jeg visst de skulle videre i dag var det kortet som jeg hang på blomsten som var viktigst. 
jeg lagde en veldig personlig tag til hver bukett, og de ble både tøffe og maskuline. Teknikken har jeg brukt før, men bittelitt endring i designet.


Monday I went to a wonderful consert with a trio called To Tenorer og en te', and since I know two of the guys I brought some flowers and made a personal tag to put on each bouquet. I really liked the way they turned out.




Recipe:
Paper: Ranger manila tag, Tim Holtz tissue paper and tape, Biltema watercolor paper, Currogated paper.
Stamp and ink: Tim Holtz stamp, Distress Vintage Photo and Chipped Sapphire,
Dies: Tim Holtz Hardware findings, ATC card and cornes, 
Embellishments: Cheese cloth, Tim Holtz Grungboard Elements, Champagne cork from private stash, Tim Holtz Corked Vials, Tim Holtz Tokens, Seambinding, Tim Holtz Fragments, Basic Grey brads, 

Takk for at du tittet innom!/Thank you for stopping by!
Klem/Hugs Celia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet at nettopp du var innom! / Please leave a little note so I know you stopped by! ;)
Love, Cecilia